busschaufförer..

Hejhej!
 
Innan jag bränner av ska jag berätta att träningsvärken är värre än igår. Jag var inte långt ifrån att missa bussen imorse för att det tog ungefär en kvart för mig att gå ner i trappan!
 
MEN. Busschaufförer. Jag är faktiskt smått besviken på endel av dem. Jag är en av de som tror att jag aldrig åker buss och att det därför är onödigt att köpa ett busskort. De FÅ gånger jag åker buss betalar jag med sms-biljett. (Till saken hör att jag åker i princip buss 5 dagar i veckan...hehe)
Hursomhelst, varje gång jag ska fram och vifta med mobilen möts jag av en trött tvåsekundersblick och en halvlam nick som förmodligen betyder att jag kan gå in och sätta mig. Varje gång blir jag lika irriterad, för har jag lagt ut lite över tjugo kronor för att köpa en sms-biljett, då vill jag fan i mig att de ska läsa mitt sms också. Gärna i flera minuter så att jag liksom får lön för mödan.
 
Min gräns nåddes igår. Idag höll jag fram ett gammalt sms. Jag fick en trött tvåsekundersblick och en halvlam nick som förmodligen betydde att jag kunde gå in och sätta mig och min dag var gjord. RÄTT ÅT ER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0