mersmak.

Först och främst får jag väl erkänna att de andra fick med mig på bodypump igen. (?) Antar att all min viljestyrka går åt till ickerökningen. Men det kanske är så att jag skapade mig min uppfattning lite för fort. Det var inte lika farligt idag. Det är inte lika farligt nu. Körde lite mer efter min egen förmåga idag istället för att kolla hur mycket vikter de andra tog på, vilket säkert låter självklart i era öron. Bli inte förvånade om jag återvänder.
Jag höll dock på att avslöja för min... svägerska?..att jag laddade med kebab och mos! :D

Men vad hände med min mobilväska då? Ja, vad hände. Kedjan från det söndriga halsbandet var alldeles för klen/muttrarna för tunga. Skaffade ny kedja som var för tjock för muttrarna. Tyget som jag snodde av min gamla väska var alldeles för elastiskt så under dagen blev fodralet dubbelt så stort. (jag hoppas att ni förstår att jag ljuger när jag skriver dubbelt, men det låter bättre). Och eftersom att tyget redan var slitet så mår det inte direkt bättre efter min operation. Så efter mycket pill blev den mycket enkel. Men det kan ju faktiskt hända att den duger till någon utekväll, får bara fixa så att den inte kan hoppa ifrån mig.
 
 
Men om jag fick mersmak? JA! Så imorgon ska jag till myrorna och se om jag hittar något fint klädesplagg (läs tyg) som jag kan leka med. Men det får bli när jag kan unna mig lite skoj, måste börja kika på matematiken inför högskoleprovet, det är HÖG tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0