tand.

Hej..
 
Lite smått ledsen idag. Jag har insett att jag måste ringa tandläkaren. Jag har inget emot att gå till tandläkaren (jag är en sån som borrar utan bedövning), men jag har något emot MIN tandläkare.. Det är en annan historia som jag förmodligen inte borde skriva här.
 
Men min tand gör ont, har väl hål förmodligen (aldrig haft så vet inte riktigt hur det känns men som min egen proffsläkare är jag ganska säker på det). Ett av mina starkaste argument för det förutom att det gör ont är att det är på det stället i munnen som jag alltid lägger suggodisar... ;)
 
Dessutom insåg jag att min gratis-tandläkar-tid går ut den sista december. (gratis till och med året man fyller 22). Det är lika bra att ringa nu för känner jag min tandläkare så vill hon hellre att jag ska betala för mig och kommer att försöka dra ut på det..
 
huh.


Kommentarer
Shimmerdimmer

22? Här är det till och med året man fyller 19. :o Jobbig situation, hoppas det löser sig.

Svar: ja lyx! Först var det till och med året när man fyllde 21, men det ändrades till 22 året jag fyllde 22. (AS BRA!) Men det är olika i olika kommuner dåligt nog. :/ tack! (hahaa, gilla din presentation, måste kika igenom din blogg när jag har mer tid! ;))
Annisabina, 22 år.

2012-10-18 @ 11:58:03
URL: http://shimmerdimmer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0