vinterIphone.

Jag vet inte varför, men jag fick för mig att min mobil frös idag när jag var ute. Det beror kanske på historier jag hört om att Iphones inte tål kyla. Hur som helst bestämde jag att fixa vinterkläder. ;)
 
Eftersom att jag inte är en erfaren bloggare så slog inte tanken mig om före-bild förrän jag kom på att jag kunde visa det här...men som jag alltid sagt, Bättre sent än aldrig.. hehe.
 
"FÖRE":
 
EFTER:
 

MEN, jag är inte klar. Imorgon ska jag fixa synål (någon sierska där ute som kan berätta vart fan mina tagit vägen?!) och då blir det åka av...
 
NÄMLIGEN:
                                                                 
FÖR ATT VISA HUR OERFAREN JAG ÄR (den första tagna bilden):
 
 
Vi kan väl kalla detta en variant på en "sneak peak" antar jag? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0