beslut.

 
Älskar denna bild. Tänk att ett berg som man lekt på i hela sitt liv kan väcka så många känslor.
Det som händer i mitt liv nu är beslut. Beslut om framtiden. Det är hemskt när man inser att man inte vill eller har samma drömmar som den man levt ihop med i flera år. Men vi visste att det skulle komma.
Jag tror ändå att vi kan lösa det. Det gäller bara att ha en plan.
Det kan komma att bli så att jag kommer att pendla mellan göteborg och landet om ett år.
 
Nu har jag slutat och ska iväg och fika.
Jag kan ju säga nu att jag bara ska ta mig en kanelbulle och kaffe. Vi vet ju att jag ändå kommer att sitta där med en stor chocklad med vispgrädde och marsmellows, en chokladboll och någon annan kaka för att chokladbollen är så liten. Klassiker.


Kommentarer
Michelle

Fin header! :D

Svar: tack så mycket :)
Annisabina, 22 år.

2012-10-15 @ 21:03:47
URL: http://mdaavidsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0