tajming.

Fan va irriterad jag kan bli ibland. Jag tänkte åh, va skönt att jag är helt ledig i helgen. Inget jobb och inget annat inbokat! fan va nice! Tills jag kom på att enda anledningen till att jag gjort mig ledig i helgen är för att jag ska skriva högskoleprovet imorgon. Och ledig? nej, efter högskoleprovet imorgon ska jag med mina sista krafter ta mig hem till min säng och begrava mig där. Har redan planerat att se Legally blone (en av mina favoriter!) med stjärnpåsen som jag såg i skåpet idag :O Så fri och ledig kändes plötsligt avlägset. Fan.
 
Ska packa ner min lilla väska så jag slipper det imorgon. Jag är även tagit mig friheten att uppdatera högskolans "ta med"-lista.
-nässpray (om jag inte blir röksugen av mentol-sprayen?)
-ipren
-5 rullar toapapper till proven för snytning (eller något liknande)
-halstabletter (om jag hinner köpa innan)
-vatten
-honungste på termos (om jag hade orkat fixa det)
 
Hoppas ni känner hur pepp jag är. Detta var ändå mitt motivationstal.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0