dimman.

Godnatt/godmorgon.
En riktig skitnatt verkligen, jobbvis. Eller nej, egentligen inte bara jobbvis men mitt humör gjorde att jag inte riktigt kunde hantera alla fulla, "roliga" och självgoda människor. Få folk var ute också, lönerna verkar vara slut tidigare än de brukar...
 
Om det är någon som nu undrar hur man ska, och inte ska bete sig framför en vimmelfotograf..Varsågoda.
  • Ge fan i att röra min kamera.
  • Ge fan i att röra min kropp.
  • Ge fan i att vinka dit alla du känner på krogen, det tar tid.
  • Ge fan i att peka på din vän och säga "HEN vill va med på kort". (ofta kan den säga det själv, och ofta vill den inte det).
  • Ge fan i att tro att jag är där som personlig porträttfotograf och nöj dig (efter 3 kort) även om din arm ser tjock ut. Detta tar ocskå tid.
  • Ge fan i att stoppa fram ölflaskor, fingrar, huvuden eller annat framför kameran. Tar extra tid.
  • Ge fan i att skrika "nej för fan, dra åt helvete!!!" när jag snällt frågat om du vill vara med på kort.
  • Ge fan i att vifta med dryck över min kamera på "skoj".
  • Ge fan i att knäpp upp gylfen och visa röven när jag snällt frågat om du vill vara med på kort. Detta tar tid.
  • ....
Jag kan hålla på i evigheter.... Är du intresserad av fler "ge fan i"´s så maila mig på HAHANOTSOMUCH.com
 
Det värsta av allt är.. Att när jag var 18 fyllda (...) och kung i baren flera gånger i veckan, tror ni att någon hade berättat detta för mig?!. Jag var nog värst..
Jag köpte föresten ett paket cigaretter inatt. Tog två. Slängde resten. Ångrar mig. Men även om det är en dålig ursäkt så har kvällen vart skit på många sätt.
Nu ska jag sova. Imorgon blir det marknad!
 
....and the tigers come at night...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0