favoritbok.

Jag är inte sådär jättemycket för att läsa böcker. Ofta läser jag ett par sidor innan jag tröttnar eller glömmer av den helt. Det är ju faktiskt så mycket mysigare att somna till en bra film.
Därför älskar jag böcker när jag väl älskar dem! Då köper jag först en poket - älskar jag den? - ja, då köper jag den som inbunden bara för att HA. Sjukt jag vet, men det är lite som ett fint ögonblick som jag vill föreviga med ett foto.
Hur som helst. Jag säger bara tre små ord: "Victoria Bergmans svaghet". Det är en triologi om psykoterapi och mord. Det är välskrivet och det känns som om varenda sida vänder på hela ens tillvaro. Jag har haft många sömnlösa nätter tillsammans med dessa böckerna och faktiskt läst om de tre gånger - SÅ BRA ÄR DE!
 
Klicka på bilderna för att läsa mer om vad böckerna handlar om eller varför inte gå in på författarnas egen hemsida och läs i gästboken vad folk tycker om dem, så kommer ni att förstå att jag inte ljuger! :D
 
 
    
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0