slentrian.

Nu är jag vaken och det är en stor dag idag. Idag fick min sambo reda på vad min blogg hette, så om du är här nu -Hej älskling! ;)
 
På tal om... Vad säger ni när ni svarar eller lägger på ett samtal? Jag säger puss. Även sagt puss till chefen en gång och hoppats att hon inte hörde vad jag sa. Hon sa inget iallafall.. När jag och grabben pratar i telefon behövs ett "puss puss" innan vi lägger på. Också märkligt. Jag är inte så mycket för att prata i telefon och tycker att ett samtalt ska vara effektivt medan grabben gärna drar ut på det och tar upp livsavgörande frågor. Ändå behöver jag detdär "puss puss" innan jag får lägga på, så ibland har jag själv sagt det ett flertal gånger, men hänger kvar i luren för att få ett svar.
Grabben är lik sin far. Det märks speciellt i telefon. De kan prata om all möjligskit och till och med ha vart lite småarga på varandra, men de avslutar likt förbannat varje samtal med "ah, då säger vi så, H-e-e-e-j med en tillgjord "på-väg-att-börja-skratta-röst". (Detta är han själv inte medveten om... :P)
 
whats up med det liksom? Om jag hade dissat så hade detta vart en sån sak som hade vart med där.
 
 
puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0