sleepy.

Hej...
 
Jag somnade om. Och drömde, vilket jag ofta gör. Jag är en klardrömmare. Ofta kan jag styra och påverka vad som händer i drömmen vilket gör att jag älskar att drömma och ofta kommer ihåg drömmarna. Men jag kan inte alltid styra, inte idag.
Jag drömde att vi hade djur i miniatyr i ett skåp. (ni som sett spykids2 vet vad jag pratar om) Vi gav dem ingen mat och inget vatten. Det värsta var att två av djuren var miniatyrer av Junior och Morris. Jag släppte ut dem två, en liten ko och en höna. Sen började äventyret. Jag blev någon slags Angelina Jolie, sexig som fan och totalgrym, som fick i uppdrag att fång in dessa djur som då blivit helt galna.. Bada gjorde jag också och någonstans har jag en inre bild på ett litet barn..
 
(första oredigerade bilden som dessutom är tagen med mobiltelefon. Snällt att fota när man sover föresten, men bilden är faktiskt väldigt söt. Någon som reagerar på gosedjur när man är 22? Till historien hör att den lilla vita fick jag när jag var mycket liten. Den lilla bruna fick grabben när han var mycket liten. Som gjorda för varandra..)
 
När jag vaknade var det fika för fulla muggar här. Jag som tog av mig BHn innan jag somna kom på detta när jag var halvvägs in i vardagsrummet och kände hur det hoppade runt under t-shirten (kul!) Sprang och hämta en tjocktröja. Sen fick även jag kaffe och bullar.
 
Funderar på om jag ska försöka göra någonting av dagen. Grejen är att lördagar är min "icke-dag". Jag kan sova länge, jag kan sova på dagen, det finns inga "måsten" hemma som inte är gjorda och jag vet att jag även har sovmorgon på söndag. Fint. Men känner ändå för att vara lite vänsocial nu, så vi får se om någon nappar:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0