snor.

Jag är fortfarande sjuk. Pappa kom och körde mig till vårdcentralen imorse så nu är jag hemma hos mina föräldrar. Känner mig som 13 igen. Myser ner mig i soffan framför tv:n, går i skåpen efter något gott som jag är sugen på och dricker mammas vitamindunderdrinkar i massor. Kollar på topmodel och projekt runway precis som förr i tiden. Jag ska vara här tills grabben jobbat klart så han kan komma och hämta mig. Det finns inte en chans i världen att jag sätter mig på bussen nu. Om vi bortser från huvudvärken, kroppsvärken och frossan så skulle jag inte för allt i världen riskera att nysa och därmed få hela mig inkletad i gud-vet-vad.
 
En annan sak som suger då. Jo, idag är det sol. Jag tror att det var det igår också, men eftersom att jag låg nerbäddad bakom persienner så vet jag inte. Men det kanske är sista solen för året och jag vill hemskt gärna ut och fota. Såg en riktig snygg location påväg hit; vi snackar frost, is och pinnar.
 
Posetivt med att ligga hemma då?
-sova (tanken på att sova är härligare än att faktiskt ligga i sängen i flera dygn)
-internettshopping (när man är pigg nog att orka, vilket jag gör nu, men då finns ju annat att göra)
 
 
är det någon
som undrar något så
är det ett bra tillfälle att undra
nu,
för jag har tid
att skriva en hel roman
till svar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0