gräs.

Även om det inte var så lyckat att köpa kattgräs till Junior, så verkade han ju iallafall tycka att det var kul. ;)
 
Jag ska hoppa ner i badet nu. Jag är huk (sjuk som det sägs när man är sjuk- men skrev kodat ifall grabben läser för han tycker att jag klagar för mycket). Klockan 12.55 (ärligt, sjukt) började det klia lite i halsen och jag hade ingen matlust. Mellan 13.20-13.45 började jag tappa mer och mer andningsförmåga i min vänstra näsborre. Känns toppen, men hemma tänker jag iallafall inte sitta.
 
Har jag sagt att jag ska göra högskoleprovet på lördag? Känns också sådär efter allt som hänt, men jag tänker ta det lite med en klackspark och satsa 1000 på vårens högskoleprov. Har vanligtvis svårt att koncentrera mig på att läsa ointressanta texter men oddsen känns ännu sämre denna gången. Jag hade hellre åkt rally med grabben i Skänninge/Mjölby men svärfartyp får ta min plats denna helgen. Imorgon kanske jag föresten ska bevisa att jag faktiskt åker rally... Det dumma är att det inte är så mycket över vintern...
 
Sov gott!
(vad är det föresten med småkatter? Morris hoppar på Junior - Junior "vinner" - Morris piper/jamar/skriker - Junior släpper - Junior går - Morris hoppar på Junior och så går det runt..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0