superwomen.

Vilket år jag haft. Eller år. Kanske åren.
 
Först en bilolycka förra sommaren. Bilen, en camaro IROC-Z, tappade bägge drivaxlarna på motorvägen. Plötsligt såg vi ett av våra däck komma skuttande bredvid bilen. Det blev akuten med ambulans och bilen till skroten.
 
Maj i år var nästa bilolycka, då blev jag påkörd i en övervakad korsning. Åkte ambulans in som trauma-larm och bilen till skroten. Inga vittnen fanns, och jag blev dömd som vållande "förmodligen för att de var två i andra bilen och jag var ensam."
 
och nu dethär. (även om det inte riktigt är i samma klass kanske...)
 
 
Det sjuka är att jag är hel. Igår åkte jag in för huvudvärk och illamåede, men de hittade inget. Fick lite ont i knät i första bilolyckan men var mest bara chockad. Andra bilolyckan var jag inte chockad men hade värk i nacken som höll i sig länge.
 
Ibland tror jag att jag är superwomen. Lite som Bruce Willis i Unbreakable om ni sett den.Min svaghet skulle isåfall vara mitt blod ;P Jag har haft borelia. Fästingar och myggor älskar mig. Bett ger mig enormt stora utslag och sår läker väldigt långsamt.
 
Ville med andra ord bara tala om att jag mår fint, även om jag fortfarande har huvudvärk..
 
 


Kommentarer
Sessan1

Tack så hemskt mycket för din knytna tumme.

Allt bra med dig? Vad hittar du på för skoj då?

Själv har jag bloggat om ingreppet de gjorde på mig!
Och nu tar jag bara det lungt!

2012-10-23 @ 17:15:37
URL: http://sessan1.blogg.se
Sarah

Vilka otäcka olyckor :/
Men tur du har klarat dej iaf :)
Har me haft borrelia :/

Svar: aa usch, det är inte kul! :/ men ser att du klarade dig från det också :)
Annisabina, 22 år.

2012-10-24 @ 10:43:08
URL: http://CheerSarah.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0