ettkattmöte.

 
 
En av sakerna som gör katter till världens bästa djur är när som helst kan man höra ett välbekant jam och se en liten hårboll springa i full fart mot en med svansen i topp. Om det bara kan sluta regna någongång (missförstå mig inte, jag ÄLSKAR regn) ska jag fixa en film på hur det ser ut när jag kommer hem från jobbet och möts av två katter. Känner man sig inte uppskattad då så vet jag inte.
 
Om det är någon som undrar vart jag kommer att hålla hus resten av kvällen så är det i badet! Det där med att bada är nytt för mig men sedan jag insåg att jag var tvungen att aktivt anstränga mig för att rädda mitt hår efter 10 års av färgning så har bad och hårinpackningar av bästa sort (tror jag, frisören sa det iallfall..) blivit en fin vana.
 
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0