topshop.

 
Jag blir lite småkär i endel saker. KAN bli så att jag klickar till slut... Det jobbiga med mig är att jag blir kär i kläder. Jag kan ibland inte sluta tänka på dendär tröjan jag såg. En natt för ett par år sedan då jag inte kunde somna över en väska så låg jag och smidde planer på hur jag skulle kunna ta mig in i affären på natten för att jag inte kunde vänta till morgonen... Jag vill minnas att jag till och med gick upp ur sängen innan förnuftet sprang ikapp mig. ja det är lika sjukt som det låter men jag har blivit bättre och förnufftigare.. (Och nej, jag köpte aldrig väskan för på morgonen hade jag glömt av den) 
men klickar jag så klickar jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
isabella

Så fint mönster på jackan i mitten. Lite Balmain över den.

Svar: jaa verkligen! gillar den massor!
Annisabina, 22 år.

2012-10-16 @ 14:16:28
URL: http://iloof.blogg.se
Betty

Hahaha jag är precis likadan! :D Och jackan var sjukt fin!

Svar: åh va skönt att höra att jag inte är ensam! hihih:D
Annisabina, 22 år.

2012-10-16 @ 19:57:37
URL: http://bettys.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0