Loke.

Ja, jag har inte vart så aktiv här idag. Men ge mig en stund så ska jag förklara mig :)
 
Vi börjar igår. Jag fastnade för en annan film på tv, Georgia rule, vilket gjorde att jag startade min hunger games sent. Hemskt sent. Mitt upp i allt fick jag agera fylletaxi också och satt i bilen i över en timma. Så ja, jag kom i säng halv fyra, vilket gjorde att jag sov läääänge idag. (vilket jag alltid gör på helger när klockan inte ringer 05.00). Vi snackar långt in på tiotal-timmarna.... ;O
 
Jag har trots det hunnit med en visning. En gård. Fina lador, GRYMT älskvärd omgivning och ett renoverings objekt till hus. Men jag läste i papprerna "Förälskat dig? fördjupa dig." Nej, inte förälskad. Att vara förälskad innebär inte att man fryser röven av sig och har mensvärken från helvetet. Jag åkte hem och sov igen.
 
Ikväll ska jag ut och fota fulla människor. Jag tror inte att jag får ladda upp bilder här, däremot kommer ni garanterat att få höra endel historier från natten. När jag var ute förra helgen blev jag hotat och fick mig en rejäl rövkläm. Alltid trevligt.
 
 
Lyssnar på Loke - schyssta killens sång.
Sånt gillar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0